Alla inlägg den 13 november 2009

Av johanna - 13 november 2009 10:57

Wiiiiii!!!! I går bestämdes det att jag ska köra ner och hämta hem Dosan söndagen den 20 december! Bättre julklapp kommer jag inte kunna få i år!!!


Känns jättebra, även om det också känns lite pirrigt att ha ett så stort ansvar för någon annans häst... Men hon, ägaren, vet givetvis vad hon ger sig in i och vi kommer ha en bra och öppen dialog under hela lånetiden så jag tror inte det kommer bli några konstigheter.


Skönt att hon kommer i samband med jul/nyår då man ändå är lite extra ledig, så jag i lugn och ro kan bekanta mig lite mer med henne. :-)


Långa tyglar-träning med Rufus i går. Han var ovanligt okoncentrerad och jag fick kämpa på bra för att få honom att göra det jag ville... men han gick bra till slut. Bara jag koncentrerade mig och skärpte upp mig lite. Tänk vad lite fokus gör sååå mycket!!!


I kväll är det restaurangbesök för att fira min brorson som fyller år. Lördag f.m stallet medans Evelina är på "Lek & Buslandet" med sin bästa kompis. Lördag kväll kommer några kompisar över och äter middag. Söndag stallet och på kvällen gospelkören. Ser ut att bli en riktigt trevlig helg! :-)


Hoppas ni får det samma!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards