Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Nytt personbästa!

Av johanna - 3 mars 2010 10:13

  


Mina konferensgäster ville inte gå hem när jag tyckte dom skulle gå hem igår... vilket gjorde att jag blev toksen från jobbet! Då tisdagen är Dosans vilodag brukar den bara bestå av att jag mockar, fixar maten och borstar av henne lite snabbt för att se att hon är "hel" efter en dag i hagen.


I går hade jag liiiiiiite brådis och kastade mig in i stallet, ut med Dosan till en tom box, mockade så spånet yrde, tillbaka med Dosan i boxen där jag visiterade hennes ben och hovar och pussade lite på henne. Blandade mat och packade höpåsar. Swisch! Så var jag ute i bilen igen... Nytt personbästa på 32 minuter!!!  Och så kan man vara vissa dagar i stallet i över 4 timmar och göra samma sak.... Märkligt! :-)


I dag blir det lugn och ro och mycket pyssel med Dosan och ridning av den samme. Ska börja rida program nu  (se tidigare inlägg)  Undrar vad vi ska träna på idag?

 
 
Rani

Rani

3 mars 2010 22:43

Ja jag vet det är läskigt :( men jag känner att nu får det bära eller brista lite gran tyvärr...
Ja det är din tid jag har snott :p Vi får se vad Cissi säger :)

http://hastvarning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 19 maj 2010 21:12

OJ vad mycket det har hänt de senaste tre månaderna!!! Kan inte och vill inte skriva om just det här i bloggen.... Kan bara konstatera att det har varit för jävligt, men samtidigt utvecklande och lärt mig lite mer om vem jag är och vad jag vill med m...

Av johanna - 16 mars 2010 10:52


På något sätt inser även jag att jag kommer kunna gå vidare i livet, även om det just nu verkligen är en FYSISK påtaglig sorg och smärta som gör att jag inte kan äta utan rasar kilon... Men inget ont som inte har något gott med sig!   Har extremt...

Av johanna - 8 mars 2010 12:46


Så här känns mitt liv just nu....   Det har hänt mycket i helgen som varit. Jag och Peter har bestämt oss för att separera efter nära 11 år tillsammans, och det känns tungt. Väldigt tungt... Men ni som läser min blogg vet att det är bara att...

Av johanna - 6 mars 2010 16:55

I dag åkte jag till hästaffären, på min tränares inrådan, och införskaffade ett bridongbett som var aningen längre och en stång som var aningen kortare. Ska prova detta på Dosan i morgon får vi se hur det passar. Det blev även ett brunt schabrak, en ...

Av johanna - 5 mars 2010 18:24

     Glömde bort att jag hade ett synnerligen trevligt pass med Dosan i torsdags då jag spände på henne tömkörningsgjorden för första gången. Lite förvirrat i början, men när vi fått ordning på tömmarna och hon började förstå vad jag var ute e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards