Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Här kommer bildbomb nr. 1 !

Av johanna - 21 februari 2010 14:51

 Jag är extremt dålig på att lägga in bilder i min blogg... men här kommer ett gäng! :-) Börjar med bilder av familjen!


  

Husse sitter och gosar med våra galna hundar. Schäfern Dimman (egen uppfödning) som är Peters tjänstehund och grisen (?) Stella som är världens charmigaste och tokigaste hund. I Love Fransk Bulldog!!


   

Det här är en annan som "I Love". ! Vår dotter Evelina, 6 år, här sminkad till Nova i julkalendern "Superhjältejul". Hon var heeeelt galen i den och var Nova hela dagarna. Nu har det börja lugna ner sig lite och hon har gått över till att  vara skridskoprinsessa istället...


  

Jag VET att jag skulle ha roterat bilderna först!!!! Ni får väl rotera era skallar istället... Det är här Evelina är varje tisdag, ni som undrar när jag skriver att det är "boll-lek" och Dosan får vila.. Har i alla fall lyckats få grannen att ta med henne till starten så kommer jag och hämtar dom efteråt. Perfekt! Då hinner jag med stallet efter jobbet! :-)


  

Avslutar med en bild på mina älsklingar igen. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på dom!! LOVE YOU!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 19 maj 2010 21:12

OJ vad mycket det har hänt de senaste tre månaderna!!! Kan inte och vill inte skriva om just det här i bloggen.... Kan bara konstatera att det har varit för jävligt, men samtidigt utvecklande och lärt mig lite mer om vem jag är och vad jag vill med m...

Av johanna - 16 mars 2010 10:52


På något sätt inser även jag att jag kommer kunna gå vidare i livet, även om det just nu verkligen är en FYSISK påtaglig sorg och smärta som gör att jag inte kan äta utan rasar kilon... Men inget ont som inte har något gott med sig!   Har extremt...

Av johanna - 8 mars 2010 12:46


Så här känns mitt liv just nu....   Det har hänt mycket i helgen som varit. Jag och Peter har bestämt oss för att separera efter nära 11 år tillsammans, och det känns tungt. Väldigt tungt... Men ni som läser min blogg vet att det är bara att...

Av johanna - 6 mars 2010 16:55

I dag åkte jag till hästaffären, på min tränares inrådan, och införskaffade ett bridongbett som var aningen längre och en stång som var aningen kortare. Ska prova detta på Dosan i morgon får vi se hur det passar. Det blev även ett brunt schabrak, en ...

Av johanna - 5 mars 2010 18:24

     Glömde bort att jag hade ett synnerligen trevligt pass med Dosan i torsdags då jag spände på henne tömkörningsgjorden för första gången. Lite förvirrat i början, men när vi fått ordning på tömmarna och hon började förstå vad jag var ute e...

Ovido - Quiz & Flashcards