Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Idolfoton

Av johanna - 17 februari 2010 12:31

Här kommer några idolfoton på Dosan som hade lite vinterbus i hagen en solig söndag. Peter är fotografen till dom alla. Jag återkommer med text när inspirationen faller på... :-)


                                        



 
 
Ingen bild

Lisa

17 februari 2010 13:44

I LOVE HER

 
Jenny

Jenny

17 februari 2010 15:09

Oh vilka mysiga bilder. Längtar till att kunna ta av täcket på min helklippta donna ;).

Nu vill jag bara se ridbilder sen är jag nöjd!

http://hastfest.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna & Olga

18 februari 2010 07:55

Åh, vad fin hon är!!! Ser ut som har sprall i benen :-)

 
Rani

Rani

20 februari 2010 12:36

Guuuud va fina bilder! Hälsa Peter att jag ska kidnappa er kamera i vår :p
Ja jag ska tammefan ta körkort så fort snön försvinner, vill inte börja köra i det här :/

http://hastvarning.blogg.se

 
Julianna

Julianna

21 februari 2010 11:59

Hej!
Vad roligt att hitta ytterligare en Örebro-bloggare :)
Och det roligaste av allt är; jag har också ridit Rufus, jag tog också hem mitt senaste tillskott 20 december...sen kommer jag inte på mer...haha :)
Jag jobbade som ridfröken på Karlsdal när Rufus växte upp och har faktiskt tränat med honom för Niklas Jonsson och tävlat i Latorp en gång :) Han var super! Eller inte alltid men en go häst.
Läste att du tränar för Cissi, jag funderar på att prova henne och vill gärna ha lite åsikter...visserligen läste jag ju nåt inlägg där du öser beröm över henne så jag kan ana mig till vad du tycker om henne..:)
Härlig blogg!
Mvh Julianna

http://www.novelette.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 19 maj 2010 21:12

OJ vad mycket det har hänt de senaste tre månaderna!!! Kan inte och vill inte skriva om just det här i bloggen.... Kan bara konstatera att det har varit för jävligt, men samtidigt utvecklande och lärt mig lite mer om vem jag är och vad jag vill med m...

Av johanna - 16 mars 2010 10:52


På något sätt inser även jag att jag kommer kunna gå vidare i livet, även om det just nu verkligen är en FYSISK påtaglig sorg och smärta som gör att jag inte kan äta utan rasar kilon... Men inget ont som inte har något gott med sig!   Har extremt...

Av johanna - 8 mars 2010 12:46


Så här känns mitt liv just nu....   Det har hänt mycket i helgen som varit. Jag och Peter har bestämt oss för att separera efter nära 11 år tillsammans, och det känns tungt. Väldigt tungt... Men ni som läser min blogg vet att det är bara att...

Av johanna - 6 mars 2010 16:55

I dag åkte jag till hästaffären, på min tränares inrådan, och införskaffade ett bridongbett som var aningen längre och en stång som var aningen kortare. Ska prova detta på Dosan i morgon får vi se hur det passar. Det blev även ett brunt schabrak, en ...

Av johanna - 5 mars 2010 18:24

     Glömde bort att jag hade ett synnerligen trevligt pass med Dosan i torsdags då jag spände på henne tömkörningsgjorden för första gången. Lite förvirrat i början, men när vi fått ordning på tömmarna och hon började förstå vad jag var ute e...

Ovido - Quiz & Flashcards