Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Till Jenny!

Av johanna - 28 januari 2010 14:26

Försökte kommentera på din hemsida, men det gick inte...


Kul att du har hittat min blogg! Du har en jättefin blogg du med som direkt hamnade bland "favoriterna". Vilken söt häst du har! Berätta mer om den!! Stam, vad gör ni, hur gammal etc. Superfina vinterbilder!!! Jag ska tvinga med mig min sambo till stallet någon gång så han kan ta på oss med. Han är ju bara så fruktansvärt hästrädd.... men om han får stå bakom ett träd och gömma sig kanske?! :-)


Ja, Lisa och jag älskar verkligen vår lilla Dosan!! Lisa är ägaren till hästen och jag har henne på foder i 3 år när Lisa pluggar. Hittade hästen & Lisa på internet och det sa bara "klick" direkt. En bättre hästägare hade jag inte kunnat hitta!


Lycka till med din häst och välkommen tillbaka hit! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 19 maj 2010 21:12

OJ vad mycket det har hänt de senaste tre månaderna!!! Kan inte och vill inte skriva om just det här i bloggen.... Kan bara konstatera att det har varit för jävligt, men samtidigt utvecklande och lärt mig lite mer om vem jag är och vad jag vill med m...

Av johanna - 16 mars 2010 10:52


På något sätt inser även jag att jag kommer kunna gå vidare i livet, även om det just nu verkligen är en FYSISK påtaglig sorg och smärta som gör att jag inte kan äta utan rasar kilon... Men inget ont som inte har något gott med sig!   Har extremt...

Av johanna - 8 mars 2010 12:46


Så här känns mitt liv just nu....   Det har hänt mycket i helgen som varit. Jag och Peter har bestämt oss för att separera efter nära 11 år tillsammans, och det känns tungt. Väldigt tungt... Men ni som läser min blogg vet att det är bara att...

Av johanna - 6 mars 2010 16:55

I dag åkte jag till hästaffären, på min tränares inrådan, och införskaffade ett bridongbett som var aningen längre och en stång som var aningen kortare. Ska prova detta på Dosan i morgon får vi se hur det passar. Det blev även ett brunt schabrak, en ...

Av johanna - 5 mars 2010 18:24

     Glömde bort att jag hade ett synnerligen trevligt pass med Dosan i torsdags då jag spände på henne tömkörningsgjorden för första gången. Lite förvirrat i början, men när vi fått ordning på tömmarna och hon började förstå vad jag var ute e...

Ovido - Quiz & Flashcards